tisdag 8 november 2011

Ett stycke svullet knä

Ja klantigare får man vara!

Viggo busade lite för häftigt med Elly i sin säng igår och jag sprang dit, halkade på en tidning som låg på golvet och kanade rakt in i sängkanten. Jag fick ont i knät och i dag är det svullet! Mums vad skönt...

Barnen är på dagis och jag tror jag ska försöka gå ut i skogen och hämta hem lite mossa som jag tänkte använda för att pyssla lite!...

Annars rullar allt på som vanligt och till helgen åker T och jag till ullared, ska bli kul.!

Nästa vecka kommer dom och ska fixa avloppet i badrummet så nu händer det något åh det ska bli sååå skönt att få ett nytt frächt badrum med en dusch, ni anar inte hur mycket jag ser framimot det, slippa sitta ner och duscha. ´

I söndags va jag på huseby julmarknad, många fina utställare och jag blev en dörrkrans rikare. Nu längtar jag till advent och allt stök som hör till! MYS!!

Usch satt och kollade på fotbollsgalan och blir ALLTID lika irriterad när Zlatan guldbollen, jag tycker att det finns många andra som är mer värda den. Blä!
Vad tycker ni?

Kram L

Inga kommentarer: