söndag 4 december 2011

Helgen for förbi.

Jag har jobbat i helgen, lagat mat till pensionärerna! Allt gick bra och dom va nöjda, det är skönt att vara igång lite igen.

Vi har varit på det årliga julbordet också, lika gott som vanligt trots att jag inte äter så mycket :)

Nu i kväll har familjen från andra sidan ån varit här och vi har haft det lika trevligt som vanligt! Jag är jävligt dålig på att höra av mig, och det är det som är så skönt att man vet var man har varandra iaf! Tack för ikväll!

Ikväll har jag kommit på vad vi ska ge t när han fyller 30 iofs är det ett tag till. Hihi

Nu ska jag slänga mig i soffan och troligtvis somna!

Kram L

1 kommentar:

Birgitta sa...

Lilla Linda, ni är så duktiga och ni har världens finaste lilla familj, var rädd om varandra, och du vilket foto där framför spisen, gulligt.Kramar Birgitta