onsdag 20 april 2011

Nuså

Och så ska jag komma med alla mina bortförklaringar IGEN!
Dagarna går och jag hinner inget alls i mitt liv tycker jag, jo en sak har jag hunnit med nu jag är ikapp med tvätten föstår ni hur skönt det känns? Nu ska skiten bara vikas och läggas in också...
Jag älskar att gå upp tidigt på morgonen, klockan är nu 05,52 och jag har varit vaken en stund, kaffet i ena handen och tidningen i den andra plusset är också att barnen sover som grisar och T är på jobbet!
Helt ensam.
Mina fina vänner i mammagruppen kommer hit och hälsar på idag. Så nu ska jag snart baka en kladdkaka. Tycker inte ni det är härligt att solen äntligen har hittat hit? Vi har bara varit ute varenda dag nu. Viggo tycker det är kul att sparka fotboll, även att gå ett varv med hunden som vi hade över helgen :) kolla ska ni få se!





1 kommentar:

Mormor sa...

Gulleungar!