onsdag 12 oktober 2011

Återuppståndelse

Jag ska vara ärlig, jag höll på att gå in i den berömda väggen. Jag jobbade för mycket och fick för lite sömn. Vilken resulterade i att jag fick kraftiga migränanfall och jag fick åka fram och tillbaka till akuten, både i ambulans och med vår egna bil. Nu har jag fått några tabletter jag ska äta i tre månader, och jag måste försöka ta det lugnt. Men jag har riktigt svårt för det. Dock kommer jag inte att gå tillbaka till jobbet som bagare, jag kommer bli vikarie i kommunen som jag va innan.

Eftersom jag inte skrivit på så länge så kan ju förstå att det har hänt mycket i våra liv.
Tyvärr har jag inte så mycket minne av just denna tiden vilken är otroligt synd, jag har inte heller tagit så mycket kort, och det ångrar jag något otroligt nu. ska försöka leta fram lite och lägga in senare under dagen. Elly är på inskolning på dagis och Viggo är som vanligt på Vitsippan, minns inte om jag skrivit något om det men han har iaf blivit en stor kille och fått börja på den stora avdelningen, vår lilla kille!

på återseende?!

1 kommentar:

frida sa...

Låter inget vidare med det du skrivit hoppas att du kommer till ro och blir som vanligt igen. styrke kramar