söndag 16 oktober 2011

Söndag

Idag är pappan i huset och jobbar lite. Vi andra tog faktiskt till min förvåning sovmorgon, vi gick upp halv nio. Sedan ringde Viggo till Anton och frågade om han ville komma och leka en stund. Så nu sover både Elly och Viggo som grisar efter ett par timmar med bus och lek. Elly fick en jättefin klänning och ett par tajts i födelsedagspresent. Tack snälla. Själv sitter jag i soffan en stud nu, ska laga lite mat senare idag får det bli ungsstekt falukorv och potatismos. Det är guttmos. När man bloggar genom mobilen får man tydligen inte använda sig av utropstecken och andra symboler därför ser det kanske lite konstigt ut. Ikväll ska jag maka på mitt feta arsel och gå på zumba. Bjuder på en bild på dom finaste bästisarna och en fin bild på min kärlek.

Inga kommentarer: