fredag 18 februari 2011

Fredag

Idag har jag hittat inspirationen som va gömd igår, tror det va tack vare att jag va och tränade igår och att mammorna har varit här idag, det gör sååå mycket bara man har någon att prata med :) Dagarna går så mycket fortare och snart kommer födelsedags(barnet) hem och jag ska börja med maten då gästerna kommer vid 7snåret.
Viggo ser framimot att Jesse ska komma idag han blev så glad när jag betättade det "ja,Pippi".

Jag steg upp vid halv 5 idag för att vara snäll och fixa Tobbes matväska, kokade kaffe och så, och han märkte inget det va lite roligt för jag gick och la mig igen efter att det va färdigt och sedan ringde hans klocka vid 05.05 och jag låg och låtsades sova. Sedan hörde jag att han gick ner och stannade upp (jag hade glömt att släcka) efter ett tag kom han upp igen och tackade så mycket för det :) (han hade inte märkt något även om hans jobbarväska stod MITT på bordet) försen han skulle sätta på kaffet och kannan va varm haha!

Ha en mysig helg fina människor!

1 kommentar:

Birgitta sa...

Vad du är gullig, skönt att höra att du tycker det är roligare nu. Men Linda man kan inte vara på topp hela tiden, du har all rätt gå ned bara du kommer upp igen. Du ska veta jag tycker du är jätteduktig. Kramar Birgitta