måndag 7 februari 2011

Full fart

Ja Ullaredsresan va perfekt, mamma och jag hade en rolig dag :)

Det är bara mindre kul att komma hem och plocka upp allt, vilket jag har gjort idag för igår när vi kom hem vid halv 9 så gick jag och barnen och la oss :) med andra ord har jag sovit 10 timmar och vetni det har märkts idag för jag har varit ute och joggat, plockat undan ALL tvätt från "finrummet" och sen har jag dammsugit och nu ska jag snart hämta Viggo från dagis.

Det är tydligen många som ligger i den där äckliga magsjukan, hoppas verkligen inte att Viggo får det jag brukar som vanligt klara mig och kan inte minnas när jag hade magsjuka..Thobias därimot blir sjuk så fort jag sa att det va några barn från dagis som va dåliga :D Jag tycker inte det är så farligt att spy, har alltid gjort det eftersom jag har sådan migrän..
Men vi får hoppas dom sjuka barnen kryar på sig fort för jag kan tänka mig att det är jobbigt att ha magsjuka barn fy..men jag hoppas också att dom stannar hemma extra länge så smittan är borta!

Tjing

Inga kommentarer: