onsdag 2 februari 2011

Våran dag

Idag va ju Viggo ledig från dagis och det passade ju utmärkt då vi hade mamma-träff hemma hos Jina och Khian..Viggo får snällt följa med till dom andra bebisarna :)
Men han tycker bara det är roligt...

När vi kom hem därifrån gjorde jag lite lunch till Viggo, hemmagjorda potatisplättor av moset som blev över igår, Elly fick också mat, och efter det va dey min tur att äta. Och jag har verkligen bestämt mig nu! Det är slut på all skitmat och det räcker med att ta en portion mat. Så min lunch bestod av kycklingsallad, som innehöll olika sallader och spenat, gurka, tomat, avocado och kyckling till det serverades det vatten!

Nu ska jag snart börja med middagen Thobias kommer snart hem, han brukar så gott som alltid sätta sig vid dukat bord :)
Ikväll ska jag vara hemma själv med mina små troll då Thobias ska iväg på hockey eller bandy jag kommer inte ihåg va de va!
Men när barnen har somnat ska jag också ta mig upp på övervåningen för lite träning det är härligt!
Tjing så länge

Inga kommentarer: