söndag 2 januari 2011

2/1 Nytt år

Nytt år innebär nya möjligheter, en möjlighet är att starta ett nytt bloggliv, kanske är det på tiden att jag försöker komma igång på allvar med det.?
Därför gör jag detta nu statar en helt ny blogg i en ny domän.

Idag har jag och barnen varit hos våra fina vänner Christin, Fredrik och lille Anton, Anton är Viggos bästa vän, den märks tydligt när vi umgås, han ropar efter honom och så sitter dom och skrattar tillsammans då vi inte ser på!

Vi vuxna spelade BUZZ vilket jag verkligen sög på, men va gör de man bjuder ju på sig själv haha, Elly va som vanligt en snäll bebis hon satt och kollade på när Christin minst sagt ägde, hon va helt klart överlägsen..
Imorgon ska jag fortsätta städa bort julen idag såg det ut såhär...

Julgranen nerklippt
Nu är det kväll och jag ska umgås lite med min fina sambo! 

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hejsan Linda vilken fin blogg du har vad duktig du är. Det är så roligt att följa barnen och hela familjen. Jag tycker du gör så gott du kan, du har ju din lilla familj också. Kram