torsdag 20 januari 2011

Stress

Jag känner stress HELA tiden, vill göra så mycket men hinner inte ett skit känns de som, nu har jag iaf plockat upp alla lekasaker och dammsugit och skurat golven. Så först nu fick jag mitt kaffe, Viggo är på dagis tre timmar idag ska hämta han om en timme igen, innan dess måste jag handla..tur att det blev lite mat över igår så jag kan värma till honom.

Jag ringde faktiskt till rektorn igår för att fråga om vi kanske kunde få ha Viggo 3 dagar och 5 timmar istället för 4 dagar 3 timmar 3 dagar och 6 timmar en dag....vi får se vad dom kommer fram till...´
(gud va luddigt det blev)

Som igår skulle vi till en annan mamma som går i mammagruppen, då fick Viggo vara hemma från dagis för att jag skulle kunna vara kvar ett tag, annars hade jag ju typ bara kommit dit och sen fått åka igen, Visst får Viggo följa med men jag vet att han tycker det är kul att vara på dagis med och han behöver leka med dom andra barnen också. Mamma är inte så rolig :)

Nu ska jag gosa med min lilla tjej som nyss har vaknat.

Inga kommentarer: