måndag 31 januari 2011

Måndag

Herregud vad denna helgen har gått fort, Tobbe har ju varit hemma hela helgen det har varit så otroligt skönt det är inte varje helg han är hemma båda dagarna så man får verkligen se till att ta vara på dom. Vi har bara haft en underbar familjehelg med en tur till kalmar och ingelstorpsskolan där det va öppet hus och Viggo skulle få kolla på en av alla idoler Henke det är grannpojken som går där nere, Viggo blev förstås överlycklig då han fick se både kossor och traktorer :)

I går va vi bara hemma och ute hela förmiddagen vi körde in ved och tvättade bilen..Viggo har fått en tunnel i en snödriva som han kryper igenom :)

Idag har jag varit hos Barnmorskan och satt in en spiral så tyvärr mamma,pappa Carolin och Anders ni får inga fler barnbarn från oss :) Vi känner att vi är nöjda med våra som trollungar!
Men nu är det ju så illa att jag inte får bada i morgon på babysimmet och T kan inte komma ifrån i morgon då markägarn skulle komma ut och göra något just vid den tiden, så jag ringde till vattenpalatset och undrade om någon av ledarna kunde ha Elly (om hon går med på det) eftersom jag inte kan gå igen någon gång..Och det gick ju bra jag får väl sitta där och kolla på henne iaf..
Vi har även varit och vägt henne idag hon väger nu 6.5kg lilltjejen börjar också bli stor...

Nu måste jag hoppa in i duschen för svetten har torkat och jag har börjat frysa, tog mig en tur på spinningcyklen uppe..
Gonatt

Inga kommentarer: