lördag 29 januari 2011

Önskar

Igår skrev jag ju ett så luddigt inlägg om att man alltid önskar sig så mycket hela tiden..

Jag önskar mig detta!






Där är lite som jag önskar...

Tack Birgitta för att du alltid skriver så fina kommentarer det värmer! <3

Nu ska vi äta äkta hemmagjord vaniljglass!
Vi har varit i kalmar idag en snabbis, jag hittade iaf en fin mössa till Elly på babyproffsen sedan va vi på ingelstropsskolan och kollade lite på traktorer och kossor det va öppet hus där!
I morgon skulle Tobbe jobbat men det blev inte så då ska vi slänga in ved och fixa här hemma..
tjing

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hejsan, jag gillar din önskelista snygga saker, du kommer nog snart att få din önskan uppfylld.Jag hör att ni ska jobba med ved och det kan ju vara härligt på sitt sätt, när det är gjort är man ganska nöjd.Jag tycker det är så roligt att följa eran blogg,ni hittar på roliga saker, barnen växer och man ser förändringen,det är ett bra verktyg att kunna följa med så här.Meningarna är ju delade om det, men allt är så upptempat i dag så jag tycker ändå det är ett bra komplement.Hoppas bara det att spara på något sätt för det vore ju förödande om det skulle försvinna. Kramar Birgitta