måndag 24 januari 2011

Snorigt

Elly är lite snorig men ni vet att vick gör susen, smörj på lite på ryggen och ytterst lite på magen så blir det mycket lättare för dom små liven att andas!
Vi fick ju ändrade tider på dagis, så nu går Viggo mån-tis 8,30-14,30 och tors 8,30-11,30 lite bättre än innan..

Har inte haft tid att skriva här, det är så mycket man skulle vilja göra..jag ska försöka pimpa bloggen lite om ett tag när jag fått dom bilderna jag vill!
Vill påminna er som läser att rösta på Elly http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38493
och att lämna ett spår med kommentarer det är mycket roligare att blogga då :)

Glad kille som har åkt den guula kanan :)

Elly har för övrigt smakat majs/potatis idag, hon såg ganska rolig ut ska lägga ut filmen på henne en annan dag :)
Nu ska jag sova för i morgon ska vi simma! (om Elly inte blir mer snorig) På kvällen ska jag på korpens pass förbränning/styrka Ja jag kommer döööö! På söndag ska vi dansa zumba haha :D

1 kommentar:

Mormor sa...

Ta det lungt med träningen så att det inte blir för mycket,lagom är bäst du vet,hoppas att Elly inte blir mer förkyld så att ni kan åka på babysimmet, det gillar hon ju!