torsdag 3 mars 2011

Besök

Idag har vi haft besök av Hedvig (Hedda) och Birk. Vi har ätit frukost, varit på promenad, hämtat Viggo, lagat lunch, ätit lunch och sedan druckit massa kaffe! Dagen har gått så otroligt fort bäst va de va så visade klockan 15.50 :)

Nu lagar jag mat, stek mitt i veckan! Det blir fint.
I morgon ska jag åka och hälsa på farmor och farfar och jag har beställt kroppkakor, äter bara farmors ingen annans! Åh såå gott tur att jag ska pumpa ikväll..

Bjuder på lite blandade bilder nu när kameran är hittad





3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för i dag=) Måste vi göra om snart igen! Kramar

Hedvig sa...

Tack för i dag=) Får vi ta och göra om snart igen!! kramar

Jesse sa...

Jag blir tårögd när jag ser era fina barn gumman! Jag önskar att jag hade 100h på ett dygn så jag hade hunnit med allt jag ville, t.ex. hälsa på er 4 ggr i veckan minst =)