fredag 11 mars 2011

Besök

Vet ni vad som ska bli det allra bästa med att flytta?! Att slippa få besök varje kväll av, möss, råttor ja andra fyrbeta kräk som inte bara tycker det är kul att äta lite i sop-påsen utan också tycker det är helt okej att springa i sovrum och vardagsrum.

Nu tycker ni förståss att det är skitäckligt och vet ni vad, det tycker vi också! Droppen för mig va att se dom springa i MITT sovrum.
Nu sitter jag i köket och väntar på att Tobbe och Viggo ska komma hem med pizza och jag är inte ensam, jag hör dom i under diskbänken j*vla as helt enkelt!

Det är inte så lätt att lägga ut gift och sätta fällor för dom kan komma in sågott som överallt i detta hus. Visst ät det mysigt?!
Såhär såg det ut i oktober 2009.



Dom som är såhär stora har inte varit inne i huset eller jo under diskbänken som ni ser. BLÄ! Den är större än en diskborste den är riktigt snuskigt! Men vi ska flytta, tyvärr har jag en känsla av att detta huset kommer va ett mus,råttbo om ingen annan vill hyra det efter oss..

Nu är det pizza.
Ha en trevlig helg

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Jag förstår dig fullständigt, jag hade hoppat upp på bordet och suttit där. Det är det värsta jag vet, men slipper du dem hoppas jag, skynda att flytta. Kramis

Anonym sa...

Bor ni nära en ladugård som inte kanske håller efter dom så är det som att sätta upp en välkommen skylt till dom...

Mia sa...

Hej.. Jo jag gav mig på o söka till scania igen men blev lite för nervös och de blev ju inte bättre när kg såg att de skulle göra 7000 mer i lön me.. Hade varit helt underbart!