måndag 7 mars 2011

Våra hjärtan

Det började får någon månad sedan, Elly började skratta sådär ja ni vet ända från magen skratt som bara barn kan. Igår satt hon i gåstolen och Viggo kastade med en boll (mjuk) och hon skrattade som en tok det va tillochmed så att tårarna kom på henne.
Idag satt hon också i den och Viggo sprang runt, runt hela tiden och skattet på lilla Elly lät lika högt som mitt. Viggo tycker förståss det är jättekul att Elly skrattar så då stimmar han mera.

Eftersom grannen har semester betyder det att min älskade sambo jobbar mera. Han fixar med kossorna med men det får såklart Viggo hjälpa till med.

V-äta föst, åka traktorn sen
Jag- Ja, äta mat först sedan får du åka traktorn
V-mm,gott me mos
V-så, mamma fädi, mig mätt
J-ja okej
V-så,pås oss (klä på oss)

Tror ni han hade brottom med att äta idag? goa unge :D
Orkar inte skriva allt han säger men detta va ett litet smakprov.
Nu ska jag snart sova
mig trött

1 kommentar:

Mormor sa...

Dom är ju för goa dom små barnen,det är ju lycka att få åka traktor med Pappa!