fredag 25 mars 2011

Fredag

Ikväll har vi varit hos våra fina grannar, men dom kommer ju bara vara våra grannar en vecka till. På fredag får vi äntligen nycklarna!

Imorgon bitti innan resten av familjen vaknar ska jag bege mig ut på en löptur, jag längtar redan. Vet inte varför egentligen för jag hatar att vara ute och springa men det ger väl resultat någon gång kanske?!
Sedan åker vi till Ukna, jag och Elly åker med farmor och fastrarna till staden, Viggo och pappa åker med farfar på traktorvisning. På söndag ska vi fira fastrarna (dom bästa för övrigt) då dom fyller år i veckan. Alltså 2 flugor i 1 smäll. Sedan åker vi hem och kanske hinner vi med zumban, jag hoppas det. Faster Theres ska följa med oss hem några dagar.
Nu ska jag därför städa av det lösa som ligger på golvet överallt.

Just de, vår älskade son tycker inte om godis det sa han i morse när han fick sina saker av tranan.
"inte dott dodis"

Trevlig helg

Inga kommentarer: