fredag 11 mars 2011

Dagens bestyr

Godmorgon alla fina läsare. Hur mår ni idag?
Jag mår jätte bra, idag har jag energi. Så idag ska vi vara ute, vi ska packa in mera saker (igår packade jag 5 kartonger)tvätt, dammsuga kanske hinna skura golven med? och så är det ju såklart fredagsmys som i denna familjen ska bestå av pizza idag. Jag känner att jag kan svulla en pizza idag för efter träningen igår höll jag på att spy upp en! Jag tog verkligen ut mig totalt men det finns nog inget annat som är så skönt som den känslan. Nu önskar jag bara att fettet kunde försvinna lika snabbt som jag vill.


Kanske går det att hänga tvätten ute idag? Åh vad skönt isåfall.
Nu visas det Emil i Lönnerberga här hemma. Dom ska åka på auktion idag.

Åh igår fick jag lyssna på något så otrligt vackert. Det va när jag skulle hämta Jesse och hennes mamma som Nina Jesses lillasyster satt och spelade piano och sjöng till. Herregud jag hade gåshud, så otrligt fint det va. Jag vet vem som ska spela på mitt bröllop (om Tobbe friar snart).

Nu till dagens bestyr först en stor kopp kaffe och 2 knäcke.!


Trollungar

Jag har lärt mig sitta och så dreglar jag jätte mycket för mamma tror att det är hela 4 tänder¨på gång.
    

3 kommentarer:

Faster Jessica sa...

ÅÅÅhh vilka söta barn, jag saknar dom små liven..... Helt underbara....

Birgitta sa...

Ja Linda de är verkligen härliga och det är du också,du skriver vad du tänker det gillar jag inga konstigheter utan bara rakt upp och ned. När ni flyttat och kommit till rätta sätter jag mig i bilen och kör upp till dig, skulle vara roligt. Du måste ju ha fullt upp men en gullig sambo som hjälper dig ibland han har ju även sitt jobb,ni är duktiga. Fortsätt och packa tänk på det nya stället.Kramar Birgitta

Christin sa...

Vilka bilder så fina. Skickar över lite energi hit om du har för mycket :) kram