torsdag 10 mars 2011

Snett och så

Viggo är sjuk. Han är snorig, hostig och har lite feber så idag får han vara hemma från dagis igen. Denna veckan har det bara varit dagis en dag då det va stängt i måndags. Men så är det.
Viggo har varit långhårig länge nu och jag har sagt att jag ska klippa honom, nu i morse tog jag saxen i handen och började. Han är jätte duktig och sitter still och så men va gör det när morsan inte kan klippa?! Han ser ut som ja, jag vet inte vad, snett är nog bara förnamnet det är hackigt också! Men jag vill inte ge 280 kr för att han ska gå till en frisör, kanske är jag snål men dom pengarna kan jag lägga på annat.

Det är föräldrargrupp i på BHV idag och eftersom Viggo är hemma kan jag ju inte åka, om det inte vore för den bästa pappan i världen. Viggo ska få åka med honom i skogen några timmar då jag och Elly är iväg!

Ikväll ska jag iväg och träna igen, det är skönt att komma iväg lite. Nu har jag iofs varit ute och sprungit och cyklat här hemma men det är kul att pumpa ut ordentligt!

2 kommentarer:

Faster Jessica sa...

Lille snuffe då, Faster e oxå förkyld o har haft feber o grejer...
Men köp en trimmer de e det bästa då blir de ju rakt o snyggt o de lönar ju sig.....
Hoppas allt e bra för övrigt... kraaam på er

Anonym sa...

Svårt att läsa nu när du ändrat bakgrunden. kram